Good Morning!

God morgon på er! Hoppas att ni haft en trevlig lördagskväll. Som jag skrev i tidigare inlägg så var jag på fest på hamre igår kväll, så nu har jag precis vaknat upp bredvid Jonas, Mathilda och Jonas, här hemma hos mig. Det är tur att man har en stor säng, hihi...

Vi hade tyvärr ingen frukost hemma så det vart att jag och Jonas cyklade till ica viksäng kl. 9 på morgon och köpte lite bröd och annat gott. Visst är vi duktiga? Här kommer i alla fall lite morgonbilder på en inte allt för pigg Elin. Hahaha...




Ica viksäng



Mums med frukost



Morgonfrilla och utan smink :) hihi

Kommentarer
Postat av: Linn

Naturligt söt ju :)

2009-05-18 @ 14:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0