Jäkla internet...

Hej på er! Jag har, som jag tidigare berättat, haft problem med mitt internet. På nått konstigt sätt så får jag det inte att fungera, så det har varit en väldigt dålig uppdatering på bloggen för stunden, vilket är väldigt tråkigt. Jag ska försöka tömma hela datorn och börja om från start och se ifall det är nått virus eller liknande som spökar. Nu i helgen ska jag vara hemma hos Jonas så nu har jag internet i alla fall för stunden, så då kommer bloggen uppdateras med både lite gammalt och nytt. Har hänt så mycket nu de senaste dagarna, så jag kan knappt vänta med att få berätta allt för er. Men bara så ni vet så jobbar jag med mitt internet problem, så håll ut! Ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0