Jonas b-day!

Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva ut i hundrade år... Igår var det en stor dag! Jonas fyllde nämligen 18 år! Grattis grattis älskling! <3

Dagen började med sång och räksmörgås som Jonas mamma hade fixat. Därefter var det dags för den roligaste delen, paketöppningen. Eftersom han önskat sig en ny säng av sina föräldrar så vart det bara mitt paket som skulle öppnas. Mitt stora paket, hihi. (Jag och Malin hade nämligen hämtat en jätte kartong på Malins gamla praktikplats dagen innan och bärt med den hela vägen från stan, på bussen och hem.) Det tog med andra ord en stund att öppna det och väl inne hittade han... (trummvirvel) ...en kamera! 

Därefter var det dags för skolan för både Jonas och mig. Lite småtråkigt då man hellre hade velat stanna hemma och firat. På kvällen åt vi i alla fall god mat och fika som jag och Malin hade bakat. Nu väntar vi bara på uppkörningen. På måndag är det dags och visst håller vi alla tummar för att han ska bli godkänd? Hihi...

Jonas vart jätte glad för sin present. Tack för tipset Malin!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis till honom :)

2009-05-18 @ 14:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0