Jonas jeans

Hej hej! Idag har jag varit hemma hos Jonas nästan hela dagen. Fick skjuts av andra Jonas på förmiddan och sen har jag suttit och pluggat en hel del innan det var dags att åka in till stan igen, då Jonas skulle gå på en sista risk-kurs på körskolan innan uppkörningen imorgon. Spännande... I alla fall så tog jag och Malin lite bilder medans jag var hemma. Tänkte att jag skulle lägga upp de på bloggen lite senare när de är fixade.

Under dagen han jag oxå med att prova Jonas jeans som han köpte i Thailand. Lite stora var det och nästan dubbelt så långa som jag själv. Hahaha... Här kommer några bilder i alla fall. Vad tycks? Passar perfekt eller hur? Hihi....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0