Kalas firande och garage meckning

Hej på er! Nu är det söndag igen och snart slut på helgen. Typiskt... Att det alltid ska gå så fort när man har roligt... Nu till veckan har vi flera nationella prov, bland annat i matte och moderna språk, med början redan imorron. Så just nu så sitter jag här bredvid Jonas garage och lyssnar på Enjoy (en tysk radiokanal) i ett tappert försök att öva upp min hörförståelse tills imorron. Annars i helgen har jag mest varit ute hos Jonas och hållt honom sällskap medans han meckar med sina laksaker. Jag har oxå hunnit vara med på lite kalas hos Jonas kusin som fyllde 33. Roligt roligt!

Hoppas att ni oxå haft en bra helg! Hörs lite senare! Kram på er!



Jonas bil



Jonas enduro cross



Jonas moppe som är tillsalu


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0