Kunde inte komma mer olägligt...

Åhh va jobbigt. Jag är sjuk. Började med att jag hade ont i halsen och nu ligger jag i sängen med huvudvärk, magont och 38,5 graders feber. Typiskt. Den här veckan är näst sista "plugg-veckan" i skolan och jag har som vanligt massa saker som måste göras. Imorron har vi en stor redovisning i svenska, samhäll och natur som jag ännu inte är helt klar med och imorse skulle jag egentligen ha haft redovisning i franska, men det missade jag ju oxå eftersom jag var hemma. Missade även träningen inför vårt arbete i estetisk verksamhet, men det är ju inte så mycket man kan göra åt. Bara hoppas på att man snart blir frisk igen.

Men nu ska jag krypa ner under täcket igen. Vi hörs lite senare. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0