Min helg

Hej på er! Jag har tyvärr inte haft möjlighet att uppdatera bloggen på några dagar, då mitt internet inte vill fungera. Nu är det igång igen, men på en väldigt seg nivå så det tar ett tag att ladda inläggen. Men i alla fall. Jag hoppas att ni har haft en bra helg. Det har i alla fall jag haft.

Jag har varit hemma hos Jonas från fredag till söndag och varit sällskap medans han jobbat med sin cross, sin moppe och sin bil. En hel del garage arbete med andra ord. Men det har varit kul, man lär sig alltid något nytt. På söndagen fick vi även sällskap i trädgården av tre andra nyfikna varelser. Nämligen en älgfamilj. En mamma och två fjolårs kalvar. I ett försök till att få bort älgarna från uppfarten till huset vart Jonas jagad av mamma älg. Haha va roligt... Söta var de i alla fall. Eller vad tycker ni?






Senare på kvällen tog Jonas och hans pappa fram luftgevären som de började leka med för fullt. Eftersom jag själv är blind (även i ett gevärssikte) vart det mitt uppdrag att springa och sätta upp alla ölburkar i skogen som de försökte träffa. Jonas vann överlägset! Och visst måste ni hålla med om att det är något speciellt med killar och vapen? Eller är det bara jag som blir lite knäsvag? Hihi...




Kommentarer
Postat av: matilda utan h

hahahhahah det är nog bara du som blir det ;) hahah

2009-05-05 @ 18:45:53
Postat av: Malin

men usch! skämmes

2009-05-05 @ 20:09:02
Postat av: Elin

Haha :) det var menat som ett litet skämt från början, men det kanska bara var jag som tyckte att det var lite roligt... Hihi

2009-05-05 @ 21:42:51
URL: http://redghost.blogg.se/
Postat av: amanda - foto & design

hallå tjejen :-)



jadu, jag har ingen aning om hur jag hamnade där faktiskt! hehe. såg en av mina bilder, och trodde först att någon hade tagit den! Men insåg snabbt att jag var länkad. jag tror att chefredaktören väljer ut vilka inlägg som ska hamna där! men jag kan inte garantera mitt svar :-o



2009-05-05 @ 22:06:56
URL: http://amandaberggren.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack! Jag är utbildad make up artist :) Men håret tar bara 20 sek att slänga upp, bara att tuppera och sätta fast med hårnålar där bak haha ;)

2009-05-06 @ 21:38:05
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Linn

Ne gud va läskigt :O jag är livrädd för älgar xd

Fin blogg du har förresten! :D

2009-05-11 @ 18:53:22
URL: http://linnguz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0