Nya navelpiercingar!

Hej på er! Jag har ju glömt bort att visa bild på mina nya navelpiercingar som jag köpte förra veckan. Det vart en silvrig med lila stenar och en i mässing med en ros som hängsmycke. Visst är de fina? Tänkte att det kunde vara lite kul att utöka förrådet med navelsmycken och eftersom jag har många guldsmycken så tänkte jag att det kunde vara snyggt med en matchande piercing, eller vad säger ni? Även Mathilda köpte ett par snygga piercingar som liknade en trollslända och en giraff. Kolla gärna in bilden på hennes bilddagbok om ni är nyfikna:

http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#0




Mina nya piercingar, silver och mässing - köpta på Ur&penn 79 kr / styck




Några av mina gamla piercingar

Kommentarer
Postat av: Malin

motorcykeln<3 haha

2009-05-07 @ 11:27:10
Postat av: Elina

Vilka fina :)

Var har du köpt dem?

2009-05-12 @ 09:50:28
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0