Shoppingrunda!

Hej bloggen! I måndags var jag nere på stan och kollade på lite skor och kläder. Var först och kollade på New Yorker och hittade några jätte söta sommarlinnen i olika färger. Jag köpte ett vitt linne med tryck på. Kommer säkert bli jätte snyggt i sommar. Billigt var det oxå och det är ju toppen! Lägger upp en bild i nästa inlägg så får ni se hur det ser ut. Jag gick även förbi på Dinsko och kollade runt lite på både högklackade skor och vanliga lågskor. Där träffade jag även Matilda som oxå provade lite olika skor och som tillslut köpte ett par bruna gladiatorsandaler. Även jag köpte ett par nya skor. Eftersom jag inte har några "vanliga" skor så vart det att jag köpte ett par vita textilskor. Kan ni tänka er? Mig i ett par platta skor utan klack? Hahaha... I alla fall så träffade jag Jonas lite senare som gick och provade lite olika kepsar på Stadium. Han hittade en jättesnygg svart keps som passade perfekt. Summan av kademumman blev i alla fall en toppendag på stan! Hoppas att ni haft en bra start på veckan! Tjing!



Rosa linne med vill-ha-känsla, New Yorker 169 kr



Mörk rosa linne med vill-ha-känsla, New Yorker 99 kr



Mintgrönt linne med vill-ha-känsla, New Yorker 89 kr



Skoprovning inne på Dinsko
Jag till vänster; provar ett par svarta högklackade skor för 399 kr
Matilda till höger; provar ett par svarta gladiatorskor för 349 kr



Matilda shoppar loss!



Mina nya vita dojjor från Dinsko, endast 199 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0