Vårmarknad

Hej på er! Nu är det dags igen för Västerås vårmarknad som hålla på rocklunda varje år. Marknaden hålls från fredag till söndag och självklar ska jag gå en sväng idag på premiärdagen. Tänkte gå tillsammans med Mathilda, Jonas och Jonas och några andra, så självklart hoppas vi på fint väder utan regn och rusk. Marknaden kommer att öppna klockan 15.00 så vi hade tänkt vara där vid 17-18 tiden så att de hunnit få upp alla stånd ordentligt.

Förra året var Mathilda och jag på marknaden och åt supergoda våfflor så vi har inplanerat att göra ett stopp vid våffelståndet i år igen. Få se om vi hittar nått annat spännande att köpa oxå... Självklart hänger kameran med så jag ska försöka ta lite bilder som kommer upp senare under dagen :)



Visst hänger ni på?

Tider för marknaden:
Fredag 29 maj 15.00 - 23.00
Lördag 30 maj 10.00 - 23.00
Söndag 31 maj 10.00 - 18.00

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ska också till marknaden :)

2009-06-01 @ 21:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0