Fredag den 13:e

Usch vilken dag! Har verkligen haft världens otur hela dagen. Det började med att jag vaknade senare än planerat vilket betydde att jag inte skulle ha tid att lägga upp ett nytt inlägg på bloggen. Inte så farligt kan tyckas, men ändå. Efter att ha ätit frukost och börjat göra mig i ordning för skolan tänkte jag att jag skulle skriva det sista på min uppsats som jag jobbat med hela kvällen igår men upptäckte dessvärre att hela uppsatsen på 4 sidor var borta. Tydligen så har jag fortsatt att skriva på ett dokument som jag öppnat via mailen, vilket betyder att det inte sparas även om man trycker på spara-knappen. Usch va tråkigt det var. Efter att ha snyftat en stund så försökte mamma trösta mig med att en kille på hennes jobb kanske kunde hitta uppsatsen igen, men även fast vi provade så var det lönlöst och jag fick helt enkelt sätta mig ner och skriva om hela arbetet, vilket betydde att jag heller inte gick till skolan idag som planerat. Ja, ni hörde rätt. Elin har skolkat! Men det var för ett bra syfte i alla fall. Nu är uppsatsen klar och det ända jag kan skylla dagens elände på är att det faktiskt är fredag den 13:e...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0