Look for today: crazy!

Usch jag hatar när man lägger ner jätte mycket tid på morgonen med att göra sig i ordning och ändå känner att det inte blir tillräckligt bra. Hur man än försöker. Jag vet, ett praktexempel på dagens i-lansproblem, men ändå brukar en dålig start på dagen ofta resultera till en dålig dag i största allmänhet, vilket famför allt visade sig när jag skulle ta bilder till dagens outfit och såg ut som *** på precis alla. Detta slutade tillsist med att jag försökte göra bilderna till en kul grej istället för någonting som skulle se perfekt ut och här är resultatet. Bättre lycka nästa gång, hihi.







Tröja från Gina Tricot
Kjol från H&M
Skor från Skopunkten
Väska från Gina Tricot


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Häftiga bilder!

2009-11-17 @ 12:07:29
Postat av: Lisa

Coolt! :) men du blir ju alltid bra på bild ;)

2009-11-17 @ 12:08:15
Postat av: Dinore

COOOOLA BILDER!!!! :D

2009-11-17 @ 14:48:21
Postat av: matilda

fina bilder :)

2009-11-17 @ 16:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0