Stora julpyntardagen

Hej på er! Igår var det julpyntardag hemma hos oss. Eller rättare sagt, jag städade och julpyntade (med lite hjälp av Malin) + att vi bakade årets första omgång lussekatter, vilket inte var helt fel. Passade såklart på att ta lite bilder så ni får se hur allt blev. Ska försöka fixa lite mer idag efter som det redan är första advent och allt! Känns lite konstigt att det snart är december och jul, eftersom man har inte riktigt hunnit komma in i julstämningen än, men är den nån tid på året som jag gillar allra bäst, så är det kring jul och nyår.

Vad säger ni? Har ni hunnit pynta något inför jul än?


Dags för städning!


Julbakning


Lite stökigt, hihi


Lussebullar! Mums!


Lite adventsljus var man ju tvungen att fixa oxå, hihi


Mina julgrisar, hihi


Kattens nya favoritplats! Min datorväska!


Julkransen på dörren


Och såklart lite utebelysning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0