Födelsedagskalas!

Hej bloggen! Haft en bra tordag? Själv har jag haft fullt upp hela dagen med både skolarbete och hemgång. Var nämligen på födelsedagskalas igår kväll i Ransta och firade Camilla som fyllde år tidigare i förra veckan och vi hade det jätte trevligt. Vart först lite middag och sen fika och tillsist singstar där till och med Axel och Petter var med och brillierade. Var noga med att komma ihåg att ta med mig kameran, men när jag skulle ta bilder så visade det sig att batteriet var slut så man kan ju inte säga annat än typiskt. Som tur är så tog Camilla några bilder under kvällen, så här har ni några av dem i alla fall. Han tyvärr inte med att ta någon outfitbild men jag hoppas att det går bra ändå, hihi.




Camillas fin fina tårta



Jag i mitt långa hår i soffan framför singstar



Axel och han snygga kopp



En glad Matilda, Niclas och Petter



Älskar bilden! Camillas kusin och söta födelsedagsbarnet!
Tack för en rolig kväll!


Kommentarer
Postat av: camilla

aaw vad söt du är gullis!

Tack för att ni ville komma :D Det får vi göra om nån gång.

2009-10-29 @ 22:44:21
URL: http://camillaaaw.blogg.se/
Postat av: emilia

SV:tack.

haha så söt tårta^^. var den god?

du har en fin blogg.

2009-10-29 @ 22:47:09
URL: http://emilializette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0