Guten Morgen!

God morgon bloggen! Idag känner jag att jag är på ett sprudlande glatt humör. Kanske beror på att besöksrekordet igår sträckte sig till över 132 stycken besökare på bara en dag! Tack så mycket för det! Ska verkligen jobba på att behålla alla dessa läsare nu med massvis med uppdateringar och smarta tips, så jag hoppas att ni tittar förbi bloggen snart igen.

Planerna för dagen blir nog att pyssla lite hemma först och sen cykla ner till stan för att köpa lite saker till halloweenfesten i veckan och lite annat smått och gott som kan tänkas behövas. Tänkte oxå att jag skulle titta förbi någon frisörsalong och fråga om lite bra tips för hur man på bästa sätt färgar sitt hår hemma. Har nämligen bestämt mig för att göra en riktig förvandling av mitt utseende och bli brunett, vilket ska bli såå kul men samtidigt lite nervöst, men jag hoppas att det ska blir bra...

Har ni för roliga planer inför dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0