H&M j'adore

God kväll bloggen! Haft en bra dag? Jag var iväg på stan en snabbis tidigare idag innan dansträningen och tittade in på bland annat H&M och jag måste säga att jag bara älskar deras saker. De har alltid, och då menare jag alltid, något snyggt och idag hittade jag inget mindre än ett på underbara platåskor! Det vanligast skor man hittar just nu är oftast svarta, men dessa piggade upp höstmörkret lite så jag kunde inte motså att köpa dem. 299 kronor kostade de och det var de helt klart värda!







Skor från H&M; 299 kr


Kommentarer
Postat av: Lisa

Guuu va snygga skor! Inte alls så speciellt dyra heller :)

2009-10-20 @ 07:16:50
Postat av: Jennifer

Va fina! :)

2009-10-20 @ 07:17:22
Postat av: Rosa

SV: tack. tack!

din blogg är jättebra med <3

2009-10-21 @ 19:17:54
URL: http://quirkyfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0