I better shape up!

Oj nu var det riktigt länge sen jag uppdaterade bloggen. Har haft mycket att göra i helgen samtidigt som jag jobbat i stallet och med allt skolarbete som var tvunget bli klart, vilket har gjort att jag inte riktigt haft tid att uppdatera bloggen som jag kande hade hoppats.

Vet inte om det är högarna av skolarbete eller det nypåkommna höstmörkret som gör att jag bara känner mig allmänt omotiverad till allt just nu. Bloggen känns en aning tråkig, garderoben inspirerar inte till någonting och läxhögen växer i takt med utväxten i håret. Nej, en riktigt total makeover vore verkigen inte helt fel just nu. Funderar på om man möjligtvis skulle färga håret mörkbrunt snart tillsammans med en hårförlängning som gör det lite roligare och lite snyggare? Frågan är bara om jag skulle passa i det eller om jag ska fortsätta vara blondin ett tag till? Jaja, det visar sig väl...

  

Hade brunt hår senast i mars '08. En aning skillnad mot idag, hihi.


Kommentarer
Postat av: Nellie

du är sockersöt!

2009-10-20 @ 09:35:54
URL: http://soliloguy.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du är så fin i det blonda! Hårförlängning eller ej, ditt hår är jättefint nu som det är. (:

2009-10-20 @ 11:29:54
Postat av: therese

du är jättevacker,

2009-10-21 @ 17:19:22
URL: http://massafinarosetter.blogg.se/
Postat av: emma

du är fin i allt, men jag skulle satsa på det blonda ;)

2009-10-22 @ 21:24:32
Postat av: emma

du är fin i allt, men jag skulle satsa på det blonda ;)

2009-10-22 @ 21:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0