Informationsmöte med EF

Just ja, ville bara påminna alla dem som är intresserade att åka på språkresa i sommar att EF har en informationsträff imorgon torsdag den 15 oktober uppe i Skrapan vid First Hotel här i västerås klockan 19.00. Då jag är en EF CREW (det vill säga en som gör lite reklam för just EF) kommer jag att vara med på mötet och berätta lite om mina egna erfarenheter och kunskaper som jag fått efter min resa till München i Tyskland som jag gjorde förra året. Jag kan verkligen rekommendera alla som kanske bara är en gnutta nyfiken på att åka utomlands att komma på träffen eftersom jag själv tyckte att det var en av de roligaste och inte minst lärorika upplevelserna i mitt liv. Har du några frågor om språkresor i stort eller inte kan komma på mötet så är det bara att skriva en kommentar till inlägget så svarar jag så fort jag kan.

Hoppas jag får se några av er på mötet i alla fall, hihi. Kram kram!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0