Ny fotografering planerad

God morgon bloggen! Idag är jag laddad för en händelserik dag! Tänkte först börja med att göra lite skolarbete nu på morgonen och sen lite senare på dagen blir det fotografering med Malin om allt blir som det är tänkt. Äntligen! Var ju hur länge sen som helst sen vi fotade sist så det ska bli jätte kul nu när jag har en ny färg på håret och allt. Vi har lite olika teman planerade, så jag är inte hundra på vilken vi hade tänkt göra idag. Blir lite av en överraskning, hihi. Lägger upp bilder så fort jag kan efteråt så får ni se hur det blev.

För er nya läsare som trillat in på senare tid kan jag ju passa på att visa lite bilder från tidigare sessioner.








Kommentarer
Postat av: ahline

mycket snygg :o

2009-10-30 @ 22:33:35
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/
Postat av: sandra

aha!? men när kmr den där jävla fotograferingen då? har fan varit in på bloggen 50 gångr sen du la upp det här inlägget, allvarligt du suger på att blogga. det tar typ 3 dagar för dig att göra ett nytt inlägg ..... duktigt-.- du kan ge dig på att jag aldrig mer kmr läsa den här jävla bloggen.PUNKT.

2009-10-31 @ 12:08:52
Postat av: Jenny

Älskar bilderna! :)

2009-11-01 @ 09:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0