Nya höstchinos!

Hej bloggen! Haft en bra dag? Jag själv har haft fullt upp hela dagen med att förbereda redovisningar och muntliga presentationer och nu när man äntligen kommer hem så är det bara att fortsätta med högen av arbeten som aldrig riktigt tycks ta slut. Men ikväll är det träning i street så då har jag i alla fall någonting att se fram emot, hihi.

Här har ni i alla fall några bilder på dagens look. Köpte ett par jätte snygga chinos igår eftermiddag på H&M som jag tänkte att jag kunde passa på att använda. Vad tycker ni? Visst var de snygga?





Svarta chinos från H&M (299 kr)

Vit t-shirt från Gina Tricot
Svart tröja från H&M
Röd sjal från H&M
Svarta boots från Skopunkten


Kommentarer
Postat av: mathilda

ser du! du kan visst ha chinos :D

2009-10-14 @ 20:12:37
Postat av: Malin

cuz im a hiphopper yes i am

2009-10-14 @ 23:00:00
Postat av: ESMERALDA

snyggt!

2009-10-17 @ 20:19:32
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0