Pink fashion

Hej bloggen! Nu är det torsdag och sen är det bara en dag kvar innan det blir helg. Guu va tiden går fort ibland. Satt precis och åt frukost och tänkte att det var dags för ett nytt blogginlägg, så här har ni det. Har tänkte på att bloggen blivit lite ensidig nu på sista tiden, då jag mestadels lagt upp bilder på dagens outfit, men jag ska försöka att variera mig lite mer i fortsättningen, hihi. Tills dess så får ni nöja er med en "look for today" bild! Hoppas ni får en fin dag allihopa! Kram kram!



Svart linne - Gina Tricot
Rosa tröja - Vero Moda
Svarta tights - H&M
Skor - Skopunkten
Smycken - H&M


Kommentarer
Postat av: therese

FRÅGESTUND PÅ GÅNG!

fråga vad du vill, jag svarar på ALLT!

www.thereselindgren.blogg.se

2009-10-08 @ 18:18:23
URL: http://thereselindgren.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fint! :)

2009-10-08 @ 21:14:16
Postat av: Hannah

va fin tröja :)

2009-10-08 @ 21:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0