Släktfest!

Hej bloggen! Jag hoppas att ni haft en bra lördag än så länge! Själv har jag vart ute i kylan och tagit lite rockbilder med Malin och jag hoppas att de var bra. Har inte riktigt haft tid att titta på dem än. Vi ska nämligen iväg på 70 års kalas nu hos mormor så jag har lite bråttom att hinna göra mig klar. Tänkte bara lite snabbt visa en bild på kvällens outfit. Vet att några av er har önskat att jag ska ha en ljusare tröja på mig för att bättre kunna se hur håret blev, så varsågoda. Hoppas ni gillar det!



Blus från H&M
Kjol från H&M
Strumpbyxor från H&M
Skor från Skopunkten
Smycken från Gina Tricot


Kommentarer
Postat av: matilda utan h

fan va snygg du är !

2009-10-31 @ 16:43:37
Postat av: Elin

tack sötis!

2009-10-31 @ 21:34:34
URL: http://redghost.blogg.se/
Postat av: Lisa

Snygg outfit! :)

2009-11-01 @ 09:51:03
Postat av: emma

tack för bilden, du är sötsomsocker :) önskar jag såg ut som du. kram

2009-11-01 @ 20:08:54
Postat av: Li

Du blir alltid så otroligt fin på bild och sjukt snygg brun hårfärg! :D

2009-11-02 @ 14:00:33
URL: http://takemyplace.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åhh grymt fin du är ! Sjukt bra blogg :)

Asså hur fan sminkar du sig människa , så jävla snyggt , hur lägger du ögonskuggan ? Försöker verkligen hela tiden men blir alltid fail. Och föresten hur gammal är du ? :)

2009-12-31 @ 01:10:46
URL: http://beproud.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0