Snart dags för Hallowéen!

Hej bloggen! Nu är det bara några få dagar kvar innan det äntligen är höstlov! Wihoo! Då Camilla fyllde år idag (grattis grattis) började vi planera lite till hennes födelsedagsfest som hon hade tänkte ha någon gång under nästa vecka och vi kom fram till att det vore roligt att ha en maskerad som tema, eftersom det snart är dags för Hallowéen. Frågan är då bara vad man ska klä ut sig till. Häxa? Djävul? Mumie?

Som tur är så har jag ett tag till på mig att fundera ut nå kul. Matilda tänkte i alla fall klä ut sig till kanin, Petter till sköldpadda och Axel skulle passa perfekt som Harry Potter, haha. Har ni något roligt förslag på en bra maskeradkostym? Vore underbart om ni villa komma med några bra tips, hihi.







Maskeraddräkter från LegAvenue


Kommentarer
Postat av: camilla

taaack elin :D

2009-10-20 @ 21:05:06
URL: http://camillaaaw.blogg.se/
Postat av: YVONNES

Jag vill också på Halloween-party

2009-10-21 @ 13:19:45
URL: http://layvonne.blogg.se/
Postat av: matilda utan h

jag ska nog vara en black-rabbit;) äre lugnt om jag lånar din lilla boll då?:D

2009-10-21 @ 18:29:43
Postat av: Vivi

Tack så mycket! Tack desamma :)

Ohh maskerad är min grej det, en klassiker jag ahr haft mycket kul med är pirat, det går att variera och göra ganska enkelt... sedan ska man inte underskatta butteriskt färgare hårspray...jag ändrade mitt utseende ganska mycket när jag spayade håret mörkt och blev Modesty Blaise...

Senda kan man vara

Älva

Vampyr

Kanin

Groda

Tant

Häxa

Strypt...



Jag ahr en del mer på lager ;) bara säg till om du behöver tips!

2009-10-22 @ 11:17:39
URL: http://www.missvivis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0