Tjohoo för hemstudiedag!

Guu va underbart det är med sovmorgon! Jag hade nästan glömt bort det fina med att ligga kvar i sängen och veta att man inte behöver gå upp tidigare än man själv känner för. Underbart! Jag har nämligen hemstudiedag idag, vilket betyder att vi får vara hemma och jobba med skolarbetet istället för i skolan. Var nere på stan en kort sväng tidigare i förmiddags med Malin och hittade en ny blus som jag tänkte ha på mig på Oktoberfesten som ska vara imorron på Hässlö. Ska bli jättekul! Jag lägger upp ett litet smakprov på hur den ser ut lite senare. Nu ska jag fortsätta jobba med min samhällsuppsats om EU och dess maktfördelning. Vi hörs om en stund! Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0