Typiskt...

Hej bloggen! Förlåt för en dålig uppdatering under dagen. Har haft fullt upp med att göra skolarbete och fixa mitt hår som inte riktigt vart som det skulle. Hade ju tänkt färga det brunt idag, men efter att jag använt färgen som jag köpte och följt bruksanvisningen som jag skulle så var jag fortfarande rödhårig. Var därför tvungen att åka ner till stan igen och gå tillbaka till affären där jag köpt färgen för att få lite råd om hur jag skulle rädda hela situationen. Väl där visade det sig att tjejen jag pratade med här om dagen hade gett mig en toning istället för en riktigt hårfärg, vilket då förklarade varför resultatet blev som det blev. Köpte då en ny färg som jag hoppas ska bli lite bättre (vi får hålla alla tummar vi har för det, hihi). Lägger upp några bilder lite senare så får ni se hur det färdiga resultatet blev.


Och dagens lärdom blir då: Läs alltid på förpackningen vad det är du köper, hihi. 

 

Kommentarer
Postat av: Veronica svarar

hehe ja man ska alltid kolla själv, även om man litar på att få rätt produkt av ngn som säljer och kan sånt :) Vad gör di ikväll då?

2009-10-27 @ 15:12:53
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0