BlogAwards '09

 


Hej bloggen! Jaha, då var det snart dags igen. Det som alla storbloggare väntat på. Den 17 oktober är det återigen dags för Veckorevyn BlogAwards som i år är större än någonsin och som dessutom TV sänds på TV400. Årets nomineringarna är redan ute som du kan rösta på här och alla väntar med spänning på att få bli vald som året bloggare i sin kategori. Jag kan inget annat än säga att jag är smått avundsjuk. Tänk om man själv en dag skulle få sin blogg nominerad till galan. Det skulle verkligen vara hur kul som helst! Och nu, men det sagt, så ska jag försöka göra bloggen ännu bättre, med fler uppdateringar och intressantare inlägg som gör att det kanske en dag går i uppfyllelse. Man kan ju alltid hoppas i alla fall, hihi.

Vad tror ni? Kan ni se framför er att REDGHOST får komma på bloggalan?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Självklart! ;)

2009-09-18 @ 20:45:50
Postat av: Jenny

Ja det tror jag :) vi gillar ju din blogg så varför inte? :P

2009-09-18 @ 20:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0