Dagens

Hej bloggen! Jaha, då var den här dagen snart slut. Klockan är halv 8 och det är helt kolsvart ute. Typiskt. Det är det här som är det tråkiga med hösten. Dagarna blir bara kortare och kortare och snart är det mörkt både när man cyklar till skolan och när man cyklar hem från skolan. Men det är bara att hålla humöret uppe! I vilket fall så tänkte jag bara visa min "look for today". Jag hoppas ni gillar den. Ursäkta de röda ögonen, men jag har inte riktigt fått till ljuset i rummet än och måste då därför använda mig av blixten. Hoppas ni står ut en stund till i alla fall, hihi.





Beige jacka - H&M
Svart topp - H&M
Svart kjol - H&M (språjlans ny, 99 kr)
Svart halsduk - Gina Tricot
Svarta strumpbyxor - Åhlens
Svarta skor - Skopunkten
Svarta örhängen - Kicks
och såklart mitt nya läppstift


Kommentarer
Postat av: alicia

Skitsöt vännen! :)) finns det någonstans där jag kans skriva privat? vill ju inte skriva allt här för både din och min skull, hehe. Ha det gött!

2009-09-22 @ 21:09:33
URL: http://aliciakristinaa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Snygg outfit!

2009-09-22 @ 21:41:59
Postat av: Lisa

jag gillar jackan :) köpte du den för längesen? :)

2009-09-22 @ 21:42:38
Postat av: Hedir

jag gillar verkligen din stil:)

kolla in min blogg och tyck till vetja!

KRAM

2009-10-21 @ 15:44:15
URL: http://hedirkhazal.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0