Förslag?

Hej på er! Förhoppningsvis har ni märkt att jag fixat och trixat lite med "shoppingbilderna" och att de inte är tagna som vanligt i mitt rum som jag brukar göra. Provade att låna mamma och pappas gamla sovrum som har en mer neutral tapet samt att jag tjuvade pappas garagelampor för att få till ljuset lite bättre. Hur det gick med det vet jag inte riktigt, men förhoppningsvis vart det i alla fall bättre än tidigare. Lämna gärna en kommentar och säg vad ni tycker. Vore toppen!

Dessutom så tänkte Malin och jag ta några nya bilder så fort det nya objektivet kommer och jag undrade då om ni hade några bra förslag på roliga teman som man kan göra? Ännu bättre vore det om ni visste nån häftig plats som man kan vara på, exempelvis vid en grafittivägg eller liknande. Ifall ni ha nån idé, vilken som helst, just let me know!

Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag! Take care! Kram kram

Kommentarer
Postat av: The hills & The City

Såg att du kommenterat om the hills & the city.

Ville bara säga att jag har en hillanscity blogg kika gärna in för en massa nya uppdates & sj klart dom nya avsnitten=)

ska du kolla på dom?



ha det bra hillsandcity

2009-09-30 @ 02:26:28
URL: http://hillsandcity.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Tack så mycket=)

2009-09-30 @ 15:29:38
URL: http://sandraer.blogg.se/
Postat av: olivia

NU har jag frågestund på min blogg! Släng gärna in en fråga! :)

ha det bra!

2009-09-30 @ 18:32:26
URL: http://oliviamjau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0