Första danslektionen avklarad

Just ja, jag har ju glömt bort att berätta. I går var jag och Mathilda på dansverkstan och dansade våran första lektion i commercial dance. Efter lite strul med rumbyten och tider så kom vi i alla fall till rätt plats och började lektionen med lite uppvärmning och olika stegkombinationer. Efter ett tag så satte vi ihop alla stegen och fick köra igenom koreografin några gånger innan det var dags att sluta. Både Mathilda och jag tyckte att lektionen var roligt men att det var lite svårt ibland att hänga med i alla snabba rörelser. Men trots allt så tyckte jag att vi var duktiga. Speciellt med tanke på att det var vår första lektion och att ingen av oss har dansat tidigare, hihi. Imorron är det dags igen och den här gången blir det den första lektionen i street dance. Vi får hålla alla tummar och hoppas på att det går lika bra där som det gjorde på den förra.



www.dansverkstan.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0