Gårdagens bravader

Hej på er! Förlåt att jag inte han skriva nått inlägg igår. Jag vart nämligen bjuden på fest hemma hos Matildas pojkvän på kvällen och han därför inte med att blogga, men jag ska göra ett försök nu att klartgöra gårdagens händelser, hihi.

Malin och jag bestämmde tidigare i veckan att vi skulle köra en ny fotografering och denna gång skulle det bli temat: rock. Men efter ett tag så kom vi på att det skulle vara bättre att ta dom bilderna (helkroppsbilder) med ett annat objektiv som Malin ska beställa, så vi bestämde att rocktemet fick vänta ett tag till och istället gjorde vi lite mer porträttbilder med temat: smoke. Eller ja, vi kom inte på nått bra namn på sessionen men det fick duga så länge. I alla fall så tog vi bilder nere vid hamnen på eftermiddagen och Jonas var som vanligt schysst att ställa upp som assistent. På grund av festen som var på kvällen så har jag inte hunnit kolla något på bilderna, men förhoppningsvis ska de bli lika bra som vid förra fotograferingen. Lägger upp dem här på bloggen så fort vi är klara med dem.

Senare på kvällen var vi som sagt på fest på hässlö och hade jätte kul. Matilda och Axel och Petter vart lite små runda under fötterna och jag själv var nykter eftersom jag skulle iväg och jobba på lördagen. Självklart så glömde jag kameran hemma så jag kunder inte ta några bilder, men jag såg att en annan kille gjorde det så förhoppningsvis så ska jag kunna fixa fram några bra bilder från kvällen, hihi.

Hoppas ni oxå fick en jätte bra fredagkväll. Vi hörs lite senare! Kram


Kommentarer
Postat av: matilda utan h

1. jag va inte rund om fötterna:P 2. jag kan skicka bilder om du vill:)

2009-09-13 @ 14:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0