God morgon!

Hej bloggen! Är ni vakna eller sover ni fortfarande? Själv gick jag upp klockan fem för att skriva klart min uppsats i svenska och nu sitter jag kvar på samma plats och försöker finslipa franskan till redovisningen senare idag. Jag kom precis att tänka på att jag inte hunnit svarat på mina frågor från frågestunden, så jag tänkte att jag kanske kunde göra det efter skolan idag. Ifall någon undrar något speciellt så har ni fortfarande möjlighet att skriva en fråga i ett utav inläggen lägre ner. Bara att fråga på med andra ord, hihi.

Malin och jag tänkte gå ner en sväng på stan oxå efter skolan, så vi får se om jag hittar nått spännande att köpa med mig hem. I sånna fall så kommer det upp bilder på bloggen lite senare. Men nu måste jag jobba vidare. Vi hörs senare idag! Ni är bäst! Kram

Kommentarer
Postat av: amanda

Härlig blogg du har fått! :)

2009-10-01 @ 14:32:52
URL: http://amandaej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0