Hemma och sjuk

Åhh det blev som jag gissat. Idag är jag sjuk och hemma från skolan. Typiskt. Hade feber igår kväll och huvudet snurrar fortare än jorden, men förhoppningsvis så jag väl krya på mig snart. Det tråkiga är bara att jag hade en redovisning i religionskunskap idag och eftersom jag missade den så kommer jag inte få kunna redovisa det förns i slutet av kursen, vilket är nya regler för i år. Annat var det i ettan då man kunde vara sjuk och sen redovisa missade saker bara veckan efter. Det gör inte det hela bättre att vi i år läser mer intensivare kurser än förra året, så om man är sjuk en vecka i år så är det som att vara sjuk tre veckor förra året. Suck. Hur är det på era skolor? Har ni möjlighet att vara sjuk utan att hamna efter eller missa redovisningar? Jaja, nu har jag i alla fall fått prata av mig lite. Malin lovade att fixa fler bilder idag så förhoppningsvis kommer det upp några på bloggen lite senare. Tills dess får ni ha det så bra! Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

va tråkigt :( du får krya på dig!

2009-09-14 @ 19:29:06
Postat av: mathilda

krya på dig gumman <3 ska du ut på kulturnatten på lördag? jag ska på förfest hos oscar davies på lillåudden, sen drar vi ner på stan :) smsa om du vill följa med :) <3

2009-09-15 @ 13:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0