Look for today!

Hej bloggen! Nu har jag precis kommit hem från skolan och suttit mig ner framför datorn med alla femtioelva läxor som ska vara klara tills på fredag. Men innan jag blir osocial och börjar plugga så tänkte jag visa er min outfit för idag. Vet att det har varit lite dåligt med sånna på sista tiden men nu är dem tillbaka i alla fall. Hade lite bråttom imorse så det vart att jag satte på mig en ganska enkel outfit som faktiskt helt och hållet kommer från Gina Tricot förutom skorna och accessoarerna. Tänkte oxå att jag skulle passa på att vara lite barbent innan höstkylar kommer allt för nära inpå. Vad tycker ni? Do you like?




Grå tröja - Gina Tricot
Svart kjol - Gina Tricot
Svart halsduk - Gina Tricot (nyinköpt förra veckan)
Svarta skor - Skopunkten
Armband - H&M


Kommentarer
Postat av: Jenny

Snygg outfit!

2009-09-18 @ 20:44:16
Postat av: Lisa

Jag vill också ha en sån där halsduk! :) Ska springa och köpa en på momangen! :) hihi

2009-09-18 @ 20:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0