Min fredagkväll

Hej hej bloggen! Nu har jag äntligen kommit hem från skolan. Var nere på stan en sväng och köpte en jätte söt blus och en kjol på H&M. Kan visa bilder på dem lite senare. Innan dess måste jag skriva klart mina fyra uppsatser som ska lämnas ikväll innan midnatt så jag har ingen direkt party fredag att se fram emot, för som sagt jag har lite kvar att göra innan jag kan gå på helg, hihi. För er lite nyfikna som läser min blogg kan jag avslöja att det vankas en liten överraskning i bloggen lite senare ikväll, så ta er gärna en titt om nån timme eller så... Nej, nu ska jag äta lite innan jag fortsätter med uppdatsen i samhällskunskap. Ha det så bra så länge! Puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa

vi väntar med spänning :) hihi

2009-09-18 @ 20:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0