Mjukis-Elin

Haha, kan man tänkta sig. Till och med jag har drabbats av mjukisklädes viruset och gått och köpt mig ett par mjukisbyxor och mjukiströja. Ni som känner mig vet att jag aldrig skulle ha gjorde det för ett år sedan, men som man brukar säga: times change, hihi. Det enda jag kan säga och försvara mig med, är att de kommer från Dansverkstans shop och att de ska användas till dansträningen. Och visst vart det snyggt?







Tröja och byxor köpta på Dansverkstan för 495 kr (ord. pris 595 kr)
Passade på när det var rea, hihi


Kommentarer
Postat av: Lisa

Snyggt! Det gillar vi :) hihi

2009-09-12 @ 10:50:55
Postat av: johanna

ser ju toppen ut ;) mjukisbyxor är aldrig fel ;) hihi

2009-09-12 @ 10:51:27
Postat av: Laila

Din blogg är jättebra! Skriv mer skriv mer!

2009-09-12 @ 11:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0