På jakt efter en ny höstjacka

God morgon bloggen! Har ni vaknat ännu? Satte mig precis vid köksbordet och tänkte äta lite frukost innan det är dags att göra sig i ordning inför skolan. Som jag kanske berättat tidigare så är jag på jakt efter en nya höstjacka, men inte riktigt hittat någon som passar. Tittade lite på Ellos hemsida nu på morgonen och såg att de hade en kampanj just nu med 40% rabatt så det kanske är dags att titta efter lita vad de har. Hittade bland annat dessa jackor som jag gillade. Vad tycker ni? Vilken skulle ni föredra?

  

  

  

         
Alla jackor 699 kr (ord. pris)


Kommentarer
Postat av: mathilda

tack så mycket, din header är skitsnygg!:D

2009-09-22 @ 10:50:59
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: vesna

fina =)

2009-09-22 @ 12:50:39
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: anonym

den längst ner var snyggast, men jag tyckte ingen riktigt var ngt speciellt, ta den längst ner eller leta vidare :)

2009-09-22 @ 13:51:47
Postat av: älskardinblogg

den sista svarta håller jag för :)))

2009-09-22 @ 17:53:54
Postat av: Jenny

Alla jackor var snygga men jag gillar de högst upp bäst tror jag :)

2009-09-22 @ 21:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0