Plugg, plugg, plugg

Hej bloggen! Har ni haft en bra dag än så länge? Just nu sitter jag i skolan och jobbar med min uppsats i Samhäll: B. Vi fick nämligen reda på igår att vi har en vecka på oss att skriva en fem sidig uppsats om tre länders demokratiska politik tills nästa vecka, så nu har vi fullt upp med att komma igång och få arbetet klart i tid. Suck. Ibland är det jobbigt att gå på gymnasiet, hihi. I alla fall så tänkte jag kila ner på stan en sväng efter skolan innan jag åker hem och fortsätter med skolarbetet. Får se om jag hittar något spännande att ta med mig hem *hoppas hoppas*. I vilket fall så lär vi väl höras lite senare. Ni får har det så bra så länge! Kram

Kommentarer
Postat av: den som diggar din still (y)

e du typ model? ;O

2009-09-18 @ 20:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0