Shopping i Sthlm

Hej bloggen! Förlåt att jag inte hunnit uppdatera bloggen på hela helgen, men jag har haft skolarbete upp till öronen och vart tvungen att ta hand om min stackars pojkvän som opererades i torsdags. Dessutom tog jag och min syster Malin en lite sväng till Stockholm i lördags och gjorde av med lite pengar, så jag har minst sagt haft fullt upp, hihi.

I alla fall så hittade jag massa roliga saker i Stockholm som jag köpte med mig hem. Bland annat en ny höstjacka som jag har vart på jakt efter länge. Vi passade även på att oss ta en titt i de mer "exklusiva" galleriorna som Sturegallerian där vi möttes av ingen mindre än storbloggarna Amir och Kissie som tyvärr han försvinna innan vi hade chans att hälsa. Lite otur, men vi fick i alla fall se de i verkligheten vilket var lite små häftigt. Tänk om man själv hade en massa läsare som sprang runt och spanade på en, hihi. Jaja, jag lägger upp lite bilder på sakerna jag köpte lite seanre. Hoppas att ni oxå hade en toppenhelg! Kram kram!







Bilder från Sthlm



Bild tagen från Kissies blogg

(Malin och jag är precis bakom henne vid utgången av gallerian)


Kommentarer
Postat av: matilda utan h

du är så coool elin:D

2009-09-30 @ 16:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0