Skolarbete och bloggning

Oj oj oj, nu var det allt ett bra tag sen jag uppdaterade bloggen. Jag kan bara be om ursäkt och förklara mig med att det har varit mycket att göra såhär i början på terminen och att jag haft svårt att få lite egen tid åt att pyssla med bloggen. Men nu är jag tillbaka och tur är väl det, hihi. Jag har sett att mina besökssiffror har åkt lite upp och ner beroende på hur många inlägg jag skrivit och jag har märkt att många verkar mest gilla bilderna på dagens look och andra bilder från dagens händelser samt mina "modellbilder". Am I right?

I alla fall så tänkte jag komma med en glad nyhet att min syster Malin och jag har funderat på att ta lite mer seriösa modellbilder lite mer kontinueligt än tidigare och vi hade tänkt fixa lite kläder, smink och en perfekt plats som ska passar ihop mer med en känsla som bilderna ska förmedla. Jag är verkligen taggad och hoppas att allt ska gå i hamn. Då har jag en större möjlighet att visa er snygga bilder samtidigt som jag kan göra lite extra "reklam" för olika slags plagg och accessoarer som jag hoppas att ni ska gilla. Vi får se hur det blir, men förhoppningsvis kan jag fylla bloggen med lite mer intressanta saker än bara bilder som jag själv har tagit, hihi.

Men nu måste jag tyvärr återgå till skolarbetet. Vi har fått både matte, religion och svenska att ta itu med till nästa vecka, så det är bara att sätta sig ner och jobba vidare. Men vi hörs lite senare förhoppningsvis! Puss på er!





Om nån undrar så är det här jag sitter och nördar, hihi. Vi hörs om en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0