What I want right now...

Hej bloggen! Jag satt precis och kollade igenom några bloggar som jag bevakar och fastnade vid ett par fantastiska stövlar som jag hittade i ett inlägg från Carolines modeblogg som du hittar här. Dom är köpta på Topshop och jag skulle nästan göra vad som helst för att få tag på ett par likadana. Fast tyvärr är dom ganska dyra och antagligen skulle jag inte se lika bra ut i dem som hon gör. Men man kan ju alltid få drömma lite i alla fall, hihi. Vad tycker ni om lårhöga stövlar? Modegodis eller modemiss?




Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag gillar lårhöga stövlar, men jag passar inte själv i dem :) hihi

2009-09-18 @ 20:45:25
Postat av: Anonym

snyggt!

2009-09-18 @ 20:45:32
Postat av: lovisa

supersnygga. dock är jag alldeles för kort för så långa stövlar.

2009-09-21 @ 20:20:16
URL: http://lovisahplanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0