Worst day ever...

Jaha, jag kan inget annat än att konstatera att ibland har man otur. Imorse gick jag upp tidigt för att hinna skriva klart ett arbete i tyskan som skulle redovisas senare på eftermiddagen och upptäcker att det var strömavbrott i hela huset. Som tur var så hade jag lite batteri kvar på datorn så jag kunde sitta i köket och jobba, samtidigt som jag tände alla stearinljus jag kunde hitta. Nån timme senare började grannarna komma förbi och fråga om vi hade samma problem som dem, så jag fick avbryta min uppsats och kolla i proppskåpen om det var säkringen som hade gått eller om det var ett kollektivt problem, vilket vi senare konstaterade att det var.

Lite senare på morgonen han jag precis skriva klart min uppsats innan det var dags att cykla till tandläkaren då jag hade en tid där strax före klockan åtta, men när jag kom dit och hade väntat i en kvart kom receptionisten på att jag inte hade nån tid idag, utan imorron. Suck. Som tur var så kom jag till skolan i lagom tid för att kolla igenom matteboken innan det var dags för matteprov. Yaaay, va kul. Eller inte, hihi.

Nåja, jag får väl trösta mig med att jag fick MVG på gårdagens franska redovisning. Toppenkul!

Kommentarer
Postat av: alicia

haha stackare med otur, sån dag hade jag också för inte så länge sen! hihi, grattis till ditt MVG! :)

2009-09-24 @ 18:42:14
URL: http://aliciakristinaa.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Låter inte som någon speciellt grym dag;/



P.S, du är ingen hejare på att vara inne på msn du ne:O



xoxo :D haha

2009-09-24 @ 22:13:52
Postat av: emilia engberg

svar: tack:)

2009-09-25 @ 12:00:20
URL: http://emiliaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0